مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 17:502023-01-14اجتماعي

دانه پاشی و علوفه دهی حیوانات در سرما و یخبندان


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: دانه پاشی وعلوفه دهی برای حیوانات با هماهنگی ادارات محیط زیست شهرستان ها در سرمای زمستان در حال انجام است.

- حسن قاسم پور در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در کنار ممنوعیت شکار حیوانات و پرندگان، هرگونه آزار و اذیت آنها پسندیده نیست و امیدواریم هموطنان با توجه به شرایط زمستانی و آب و هوای سرد و یخ زدن آبگیرها، مراقبت بیشتری را از حیوانات و پرندگان مهاجر انجام دهند.

وی تصریح کرد: پرندگان مهاجر در گوشه ای از تالاب ها و یا اطراف مناطق مسکونی نیاز به غذا و دانه دارند که حامیان محیط زیست سعی می کنند غذا و نیاز آنها را به هر شکل ممکن برطرف کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل با هشدار مجدد به عده ای سودجو در شکار، صید و آزار و اذیت حیوانات و پرندگان گفت: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند با سامانه 1540 محیط زیست شهرستان ها تماس حاصل کرده و یا به پاسگاه های نزدیک محیط بانی اطلاع دهند.

قاسم پور افزود: با همراهی حامیان محیط زیست دانه پاشی و علوفه دهی به حیوانات با هماهنگی بیشتر در حال انجام است تا زمینه برای کمک به حیات وحش و جلوگیری از نابودی گونه های مختلف فراهم آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانه پاشی و علوفه دهی حیوانات در سرما و یخبندان

دانه پاشی و علوفه دهی حیوانات در سرما و یخبندان