مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 18:002023-01-14سياسي

کمبود وکلا در برخی شهرها وجود دارد/ بدنبال رشد آگاهی های حقوقی جامعه هستیم


رییس مرکز وکلا و کارشناسان و مشاوران قوه قضاییه هرمزگان گفت: کمبود وکلا در برخی از شهرها وجود دارد.

- حجت حاجی زاده رییس مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه در هرمزگان عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: ارتقای اگاهی های حقوقی جامعه نه تنها سبب کاهش بروز جرم و جنایت می شود بلکه بستر مطالبه گری رای استیفای حق را در جامعه فراهم می آورد.

وی با اشاره به اقدامات اخیر رییس قوه قضاییه در حمایت از حقوق عامه، خاطرنشان کرد: رشد آگاهی های حقوقی مردم نیز می تواند موجب کمک به ایفای این نقش مهم در قالب دفاع از حقوق عامه شود.

حاجی زاده ادامه داد: با همکاری سازمان بسیج حقوق دانان کشور در قالب طرح های تحول محلات اقدامات خوبی در راستای حضور در مساجد و ارائه آگاهی ها و مشاوره های حقوقی به عموم مردم را داشته ایم و تاکنون بیش از 80 مسجد را پوشش داده ایم و این همکاری ها ادامه دارد.

رییس مرکز وکلای هرمزگان همچنین از ارائه خدمات مشاوره حقوقی به خانواده های کم بضاعت نیز اشاره و بیان داشت: تجربه ما در بسیاری از پرونده های قضایی نشان می دهد که بی اطلاعی افراد از مسائل و وظایف حقوقی سبب بروز جرائم متعدد می شود و لذا هدایت جامعه به سمت دریافت اطلاعات حقوقی پیش از انجام فعالیت های مهم کاری در زندگی خود بسیار ضروریست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود وکلا در برخی شهرها وجود دارد/ بدنبال رشد آگاهی های حقوقی جامعه هستیم

کمبود وکلا در برخی شهرها وجود دارد/ بدنبال رشد آگاهی های حقوقی جامعه هستیم