مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 18:052023-01-14اقتصادي

آغاز اجرای سومین پویش کودکان سایبری در بوشهر


رییس پلیس فتا استان بوشهر از اجرای سومین طرح پویش مردمی کودکان سایبری از 24 الی 29 دی ماه سال جاری با هدف افزایش آگاهی عمومی پیرامون مخاطرات فضای مجازی برای کودکان خبر داد.

- ایسنا/بوشهر رییس پلیس فتا استان بوشهر از اجرای سومین طرح پویش مردمی کودکان سایبری از 24 الی 29 دی ماه سال جاری با هدف افزایش آگاهی عمومی پیرامون مخاطرات فضای مجازی برای کودکان خبر داد.

سرهنگ مهدی قاسمی شنبه 24 دی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با آغاز پویش کودکان سایبری در سراسر کشور، در استان بوشهر نیز این پویش از24 دی آغاز و تا 29 دی ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: امروزه حضور کودکان و نوجوانان در فضای سایبر برای انجام فعالیت های آموزشی و تحصیلی، ارتباطی و اجتماعی و حتی بازی و سرگرمی بسیار پر رنگ تر شده است و به علت شرایط سنی خاص این عزیزان، زمینه آسیب پذیری بیشتری داشته و از طرفی نظر به اینکه درصد قابل توجهی از مجرمین سایبری هم در طیف سنی نوجوانی بوده و عموماً از روی ناآگاهی و عدم اطلاع از مجرمانه بودن عمل ارتکابی، در شکل گیری آن نقش داشته اند، بعبارتی شاید بتوان گفت حضور بدون دانش و نظارت کودکان در فضای مجازی، هم می تواند باعث آسیب پذیری برای آنان شود و هم امکان دارد باعث ایجاد آسیب برای دیگران شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای سومین پویش کودکان سایبری در بوشهر

آغاز اجرای سومین پویش کودکان سایبری در بوشهر