مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 18:452023-01-14سياسي

معرفی رشت به عنوان سومین شهر صنایع دستی کشور در یونسکو


رییس شورای اسلامی شهر رشت از ثبت نام رشت به عنوان شهر صنایع دستی در یونسکو خبر داد و گفت: نام رشت بعد از اصفهان و شیراز به عنوان سومین شهر صنایع دستی کشور در یونسکو ثبت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسین واثق کارگرنیا، عصر شنبه در شصت و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت با گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن و مادر، اظهار کرد: حضرت زهرا سلام الله علیها الگوی تمام عیار برای جامعه بشریت است.

وی با اشاره به ویژگی های بارز زن از نگاه اسلام، افزود: زنان و بانوان حضرت فاطمه زهرا (س) را الگو و مدل سعادتمندی و تعالی خویش در زندگی قرار دهند.

رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به تشکیل دومین نشست تخصصی گردشگری محور مقاومت در این شهر، بیان کرد: وجود شخصیت های مهم تاریخی در رشت همچون شهید میرزا کوچک خان جنگلی، ظرفیت ارزشمندی برای این شهر در حوزه تقویت گردشگری محور مقاومت است.

واثق کارگرنیا با بیان اینکه گردشگری زیارتی در رشت مورد غفلت واقع شده است، گفت: وجود سردار جنگل و همچنین قرارگیری بارگاه خواهر امام رضا (ع) در رشت فرصت خوبی در گردشگری سیاحتی و زیارتی فراهم کرده که باید به آن توجه شود.

وی از ثبت نام رشت به عنوان شهر صنایع دستی در یونسکو خبر داد و افزود: نام رشت بعد از اصفهان و شیراز به عنوان سومین شهر صنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی رشت به عنوان سومین شهر صنایع دستی کشور در یونسکو

معرفی رشت به عنوان سومین شهر صنایع دستی کشور در یونسکو