مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 19:202023-01-14ورزشي

انوشیروانی: وزنه برداری ایران دوباره به جایگاه واقعی خود بازمی گردد


فرارسیدن وزنه برداری کشور با برنامه ریزی درصدد است این رشته ورزشی را که با افت محسوس مواجه شده به صلابت و جایگاه واقعی خود برساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تاکستان، سجاد انوشیروانی عصر امروز در جریان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه برداری جوانان کشور در شهرستان تاکستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شاکریم که توانسته ایم تمام مسابقات وزنه برداری در رده های سنی مختلف به جز بزرگسالان را برگزار کنیم که یک ماه آینده مسابقات قهرمانی وزنه برداری بزرگسالان نیز برگزار می شود.

وی افزود: در این مدت کوتاه و با برگزاری مسابقات مختلف وزنه برداری تمام پتانسیل وزنه برداری کشور در هر دو بخش بانوان و آقایان را شناسایی کرده ایم.

سرپرست فدراسیون وزنه برداری ادامه داد: در تمام مسابقات وزنه برداری، کادر فنی تیم های ملی در رده های سنی و داوران حضور داشته اند که در مسابقات وزنه برداری جوانان هم حاضر هستند و بلافاصله برنامه ریزی برای برگزاری اردوی تیم ملی سنی رده جوانان برگزار می شود.

انوشیروانی با بیان اینکه وزنه برداری در کشور با مشکلات عدیده ای از نظر کمی و کیفی مواجه است، تصریح کرد: با برگزاری منظم مسابقات مسابقات باید استعدادها شناسایی و به سمت اردوها پیش برویم و آنچه واقعاً حداقل ها است و از آنها برخورداریم را به نحو احسن مدیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انوشیروانی: وزنه برداری ایران دوباره به جایگاه واقعی خود بازمی گردد

انوشیروانی: وزنه برداری ایران دوباره به جایگاه واقعی خود بازمی گردد