مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 19:402023-01-14ورزشي

170 هزار ورزشکار در مازندران فعالیت می کنند


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران شمار ورزشکاران استان را 170 هزار نفر ذکر کرد که در دو هزار و 500 باشگاه خصوصی در استان فعالیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عادل عالیشان شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از پروژه های ورزشی شهرستان بابل خاطرنشان کرد: برای ورزش مازندران باید شبانه روزی تلاش کرد و انرژی گذاشت و در استان مازندران 52 هیأت ورزشی استانی در حال فعالیت است و 800 هیئت شهرستانی داریم.

وی ادامه داد :170 هزار ورزشکار آماتور حرفه ای و 2500 باشگاه خصوصی را استان مازندران داریم که بیش از 500 مدال را سالانه ورزش مازندران کسب می کند و سرانه فضای ورزشی استان 1.

3 متر مربع است و این سرانه در شهرستان ها مختلف است که در شهرستان بابل 2.

6 متر مربع است.

عالیشان تصریح کرد: شهرستان بابل دارای 45 هیئت ورزشی فعال بوده و 15 هزار ورزشکار سازمان دهی شده در این شهر داریم شهرستان بابل به شهر المپیکی مشهور است و تنوع مدال آوری بابل در رشته های مختلف زیاد است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران یادآور شد: در شهرستان بابل تیم فوتبال دسته اولی دریا کاسپین بابل را داریم که فوتبال در بابل حال و هوای خاص دارد و 11 تیم در لیگ های مختلف از بابل حضور دارند و 33 مدال تاکنون توسط ورزشکاران بابلی تاکنون در مسابقات مختلف کسب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

170 هزار ورزشکار در مازندران فعالیت می کنند

170 هزار ورزشکار در مازندران فعالیت می کنند