مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 19:452023-01-14ورزشي

تکمیل استادیوم شهید چمران نیازمند 35 میلیارد تومان اعتبار است


وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه تکمیل استادیوم شهید چمران نیازمند 35 میلیارد تومان اعتبار است، گفت: ورزشگاه کاله یک سرمایه ملی است و باید حفظ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سید حمید سجادی با حضور در استان مازندران با همراهی میرهادی قره سیدرومیانی سرپرست معاونت مجلس، حقوقی و امور استان ها، رضا حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، سلگی معاون سیاسی امنیتی استاندار، لقمان پور مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان، عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران، اسماعیل احمدی مشاور و مدیرکل حوزه وزارتی و مسافرچی سرپرست دفتر بازرسی وزارت ورزش و جوانان، حسینی فرماندار آمل از ورزشگاه های شهرستان های آمل و بابل بازدید کرد.

  وی افزود: بهتر است در استان های مانند مازندران به جای چمن مصنوعی از چمن طبیعی استفاده شود؛ برای اینکه باید به امنیت، ایمنی و سلامت ورزشکاران و کیفیت تمرین و مسابقات در تمام ابعاد مورد توجه باشد.

  وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه برای تکمیل استادیوم شهید چمران نزدیک به 35 میلیارد تومان اعتبار نیاز است، اضافه کرد: برای نصب و استانداردسازی نور ورزشگاه تلاش می کنیم تا پایان بهمن ماه محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل استادیوم شهید چمران نیازمند 35 میلیارد تومان اعتبار است

تکمیل استادیوم شهید چمران نیازمند 35 میلیارد تومان اعتبار است