مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 20:002023-01-14بين الملل

ترکیه: به تحریم ها علیه روسیه نمی پیوندیم


سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه گفت که اگر ترکیه به تحریم ها علیه مسکو بپیوندد بیش از آنکه به روسیه آسیب بزند به اقتصاد ترکیه ضربه خواهد زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ابراهیم کالین سخنگوی رییس جمهور ترکیه روز شنبه گفت که آنکارا هرگز به تحریم های غرب علیه روسیه نخواهد پیوست .

وی در ادامه سخنانش گفت: آنکارا هرگز به تحریم های غرب علیه مسکو نخواهد پیوست، چون این تحریم ها بیش از آنکه به اقتصاد روسیه آسیب برساند به اقتصاد ترکیه ضربه می زند .

چند روز پیش نیز سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه گفته بود که کشورش در حال تلاش برای فراهم کردن شرایط مناسب پایان درگیری ها میان روسیه و اوکراین است.

وی که با شبکه خبری سی ان ان اینترنشنال مصاحبه می کرد با اشاره به تحولات اخیر در جنگ روسیه و اوکراین، بر ضرورت تمدید آتش بس موقت در اوکراین تاکید کرد.

 واسیلی نبنزیا نماینده دائم روسیه در سازمان ملل نیز روز جمعه گفت درگیری در اوکراین ممکن است یا از طریق دیپلماتیک یا نظامی پایان یابد، اما این پایان تنها بعد از آن خواهد بود که مسکو به اهدافش دست یابد.

  او که در نشستی در شورای امنیت سازمان ملل صحبت می کرد، در خصوص راه ممکن برای پایان دادن به خصومت ها بین دو طرف اظهارنظر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه: به تحریم ها علیه روسیه نمی پیوندیم

ترکیه: به تحریم ها علیه روسیه نمی پیوندیم