مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 20:002023-01-14سياسي

استاندار کردستان: تاخیر در ساخت مدارس تخریبی قابل قبول نیست


استاندار کردستان با اشاره به پروژه های مدارس تخریبی سنندج، گفت: ساخت این پروژه های آموزشی باید تا اول مهر به اتمام برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا شامگاه امروز در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش با تبریک سالروز تاسیس شوراهای آموزش و پرورش و ولادت حضرت فاطمه (س)  اظهار داشت: یکی از مصادیق جهاد تبیین شخصیت زن است که در دوران اسلام احیا شد و پیامبر در دوران عصر جهالت طرز فکر راجب به جایگاه زن را تغییر داد.

  استاندار کردستان با اشاره به اینکه در جهانی قرار داریم که رسانه در خدمت سیاست است، گفت: قدرت رسانه می تواند افکار عمومی را شکل دهد.

وی با بیان اینکه جهان اسلام در خصوص حقوق زن به واسطه برخی خشک مغزان مورد اتهام قرار گفته است، افزود: نتوانسته ایم به اندازه کافی جایگاه زن مسلمان را در صدر اسلام ببینیم.

 زارعی کوشا ادامه داد: منابع معتبر علمای اهل تسنن و تشیع حضرت فاطمه ( س)  را برترین زن هال عالم می دانند است و ایشان را از همه زنان پرفضیلت تر قلمداد می کنند.

  استاندار کردستان تاکید کرد: کلمه و لفظ مادر از ظرفیت بی نظیری برخوردار است که برای بیان عظمت هر موضوعی از این کلمه استفاده می شود.

زارعی کوشا در بخشی دیگر از سخنانش اظهار کرد: یکی از بناهای تاثیرگذار که بعد از انقلاب تاسیس شده شورای آموزش و پرور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کردستان: تاخیر در ساخت مدارس تخریبی قابل قبول نیست

استاندار کردستان: تاخیر در ساخت مدارس تخریبی قابل قبول نیست