مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 20:052023-01-14اجتماعي

بوشهر 8 مدرسه کانکسی دارد/ استخر دانش آموزی برای 4 شهر ساخته می شود


مدیرکل نوسازی مدارس بوشهر در خصوص مدارس کانکسی گفت: تاکنون هشت مدرسه کانکسی شناسایی شده که تأمین اعتبار، مناقصه، تعیین پیمانکار و بعضی از آنها عملیات اجرایی آن شروع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، ابراهیم احمدی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه رسالت این سازمان، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فرسوده، تخریبی و یا مواردی است که به دلیل افزایش جمعیت نیاز به ساخت مدرسه احساس می شود اظهار داشت: مدارس از محل اعتبارات ملی، استانی، خیرین و نفت ساخته و تجهیز می شود و در اختیار آموزش و پرورش قرار می گیرد و پس از آن اعتباری که سالانه برای تعمیر مدارس در نظر گرفته می شود بر عهده آموزش و پرورش قرار می گیرد.

  وی افزود: تاکنون تعداد 34 پروژه شامل مدرسه، سالن ورزشی و استخر با پیشرفت 50 تا 60 درصد در هفته های دولت و دفاع مقدس به جمع بندی رسید.

  احمدی با اشاره به اینکه در سال جاری 147 کلاس درس با اعتبار 184 میلیارد تومان افتتاح شده خاطرنشان کرد: در کنار احداث پروژه ها، برای تجهیز مدارس طی سه مرحله، اقلام مورد نیاز که شامل تجهیزات کلاسی،آموزشی و هنرستانی بوده است با اعتبار 80 میلیارد تومان خریداری و توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهر 8 مدرسه کانکسی دارد/ استخر دانش آموزی برای 4 شهر ساخته می شود

بوشهر 8 مدرسه کانکسی دارد/ استخر دانش آموزی برای 4 شهر ساخته می شود