مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 20:252023-01-14سياسي

یادواره شهید محمدرضا فتاحی در ایلام برگزار شد


امروز در مراسمی یاد و خاطره شهید محمدرضا فتاحی ، مسئول بیمارستان امام خمینی (ره)و بیمارستان شهید سلیمی در دوران دفاع مقدس گرامی داشته شد.

- ایسنا/ایلام امروز در مراسمی یاد و خاطره شهید "محمدرضا فتاحی" ، مسئول بیمارستان امام خمینی (ره)و بیمارستان شهید سلیمی در دوران دفاع مقدس گرامی داشته شد.

سردار جمال شاکرمی ، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام امروز، 24 دی ماه در آیین بزرگداشت یادواره شهید محمدرضا فتاحی که در سالن بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام برگزار شد، با بیان اینکه تجلیل و مراسم بزرگداشت شهید فتاحی تجلیل از یک فرهنگ است، گفت: ما کمتر می توانیم مردانگی و آثار جامعه پزشکی را به منصه ظهور بگذاریم چرا که الگوی رفتاری شهدای ما از جمله شهید فتاحی در زندگی شخصی و اجتماعی از لحاظ ایثار، شجاعت و از خودگذشتگی از فرهنگ و حماسه عاشورا نشئت گرفته بود.

وی با بیان اینکه همسران شهدا، دلدادگان عشق به ولایت و پشتیبانان واقعی مکتب سیدالشهدا(ع) هستند که در ایثار و شهادت قدم در جای پای همسران خود گذاشته اند، گفت: وظیفه ما این است که تا همیشه تاریخ این همسران را تکریم کنیم و همیشه نام و یاد و ایثار و صبوری آن ها را در آن شرایط سخت در جامعه ترویج کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهید محمدرضا فتاحی در ایلام برگزار شد

یادواره شهید محمدرضا فتاحی در ایلام برگزار شد