مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 22:402023-01-14فرهنگي

جلال آل احمد نماد تمدن ایرانی و اسلامی است


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختتامیه پانزدهمین جایزه جلال گفت: جلال آل احمد یک مساله مهم را روایت می کند و برای ما نماد تمدنی ایرانی و اسلامی در برابر هجمه غربی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین اختتامیه پانزدهمین جایزه جلال آل احمد با معرفی برگزیدگان این جایزه ادبی شامگاه امروز شنبه 24 دی در تالار وحدت برگزار شد.

علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در این مراسم گفت: امشب در این محفل پرشمار اختتامیه پانزدهمین دوره جایزه جلال آل احمد را معرفی کرده و از بین 20 نامزد، برگزیدگان معرفی می شوند.

وی افزود: از دبیر علمی این جایزه و دست اندرکاران این جایزه تشکر می کنم؛ بیش از 2700 جایزه که به دبیرخانه رسید در چهار گروه اصلی نقد ادبی، داستان کوتاه، مستند نگاری و رمان تقسیم بندی شدند و ما شاهد رشد کمی و کیفی آثار بودیم.

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران گفت: به غیر از چهار بخش اصلی در دو بخش ویژه با عنوان شهید سلیمانی و مدافعان سلامت آثار سه سال گذشته این حوزه ها بررسی شدند؛ همچنین بخش ویرایش نیز امسال دومین دوره خود را تجربه می کند و به بهترین ویرایش جایزه داده می شود.

وی افزود: در پانزدهمین دوره جایزه جلال آل احمد از 858 ناشر آثارشان مورد ارزیابی قرار گرفت و 14 ناشر به بخش نهایی رسیدند که از این تعداد 3 ناشر از استان های قم، کرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلال آل احمد نماد تمدن ایرانی و اسلامی است

جلال آل احمد نماد تمدن ایرانی و اسلامی است