مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 08:252023-01-15اقتصادي

تحول در پروژه های راهداری گچساران


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گچساران گفت: در این شهرستان 11طرح بهسازی، آسفالت راه های روستایی، اجرای شبکه روشنایی، ارتقاء روشنایی، - یعقوب عوض زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در سال جاری طرح های متعددی در این شهرستان توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای اجرا و در دست اقدام است.

وی بیان کرد: در گچساران 11 طرح بهسازی آسفالت راه های روستایی، اجرای شبکه روشنایی، ارتقا روشنایی، لکه گیری هندسی، لکه گیری و روکش آسفالت اجرا شده و یا در دست اقدام می باشد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گچساران تصریح کرد:برای توسعه زیرساخت های جاده ای گچساران 312میلیارد ریال قرارداد منعقد شده است.

وی گفت: اجرای شبکه روشنایی پل عبدالهی و تقاطع غیر همسطح خیرآباد به طول یک و نیم کیلومتر با اعتبار 18میلیارد و 437 میلیون ریال که از سال گذشته آغاز شده بود امسال به اتمام رسید.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گچساران خاطرنشان کرد: احداث راه دسترسی شرکت گیاهان دارویی هربی فارمد با اعتبار 38 میلیارد و 579 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و سایر انعقاد قرارداد شده پیمانکار آن مشخص شده و منتظر تجهیز کارگاه هستیم.

 عوض زاده عنوان کرد: روکش آسفالت روستاهای جهادآباد - نارک به طول 5 کیلومتر با اعتبار 30 میلیارد و 850 میلیون ریال از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول در پروژه های راهداری گچساران

تحول در پروژه های راهداری گچساران