مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 08:302023-01-15اقتصادي

کشور نیازمند همکاری مردم برای مدیریت منابع برق و گاز است


مردم استان نسبت به کاهش مصرف گاز و برق حداکثر تلاش خود را به کار گیرند چراکه امروز کشور به همکاری در این حوزه نیاز دارد.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: مردم استان نسبت به کاهش مصرف گاز و برق حداکثر تلاش خود را به کار گیرند چراکه امروز کشور به همکاری در این حوزه نیاز دارد.

دکتر فرزاد مخلص الائمه شامگاه 24 دیماه 1401 در حاشیه جلسه اضطراری ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان مرکزی در جمع خبرنگاران بیان کرد: در سطح استان مشکل خاص و حادی وجود ندارد و تنها با توجه به بارش هفته گذشته، میزان برودت هوا به شکل ملموسی بیشتر شده است و این امر نگرانی عمومی را در حوزه کمبود گاز و انرژی رقم زده است.

وی تصریح کرد: با توجه به کمبود گاز در برخی از استان های شمالی و شهرهای دور دست، این نگرانی عمومی تا حدودی به حق است و وظیفه داریم جهت کمک به هموطنان، پیش بینی و پیشگیری لازم را داشته باشیم.

مخلص الائمه با بیان اینکه در این جلسه سطح آمادگی دستگاه ها ارزیابی شد و مشکلی وجود ندارد، گفت: به صورت جدی توصیه می شود که مردم استان نسبت به کاهش مصرف گاز و برق حداکثر تلاش خود به کار گیرند چراکه امروز کشور به این همکاری نیاز دارد، بیان کرد: طی دو سال گذشته به دلیل تعطیلی گسترده مدارس و دانشگاه ها و کاهش ساعات کار ادارات و تعطیلی ورزشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور نیازمند همکاری مردم برای مدیریت منابع برق و گاز است

کشور نیازمند همکاری مردم برای مدیریت منابع برق و گاز است