مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 08:302023-01-15اجتماعي

عملیات برف روبی در کرمانشاه همچنان ادامه دارد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: با توجه به موج بارش برف در شهرستان های استان کرمانشاه عملیات برف روبی همچنان ادامه دارد.

-  فریبرز کرمی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: با شروع بارش برف تمامی نیروهای های راهداری و ماشین آلات برف روبی با حضور در محورهای مواصلاتی عملیات برف روبی و نمک پاشی را انجام داده اند و بارش برف همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اولویت عوامل راهداری استان بازگشایی و پاک سازی محورهای اصلی، فرعی و سپس روستایی است، تصریح کرد: در این مواقع باز بودن راه های شریانی از اهمیت خاصی برخوردار است، به همین خاطر اولویت بازگشایی و روان سازی تردد با محورهای اصلی و فرعی است تا خللی در روند حمل و نقل به وجود نیاید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه ادامه داد: تداوم بارش برف و وجود کولاک شدید باعث شد عملیات برفروبی و بازگشایی محورهای مواصلاتی توسط راهداران در بارش های اخیر با مشکل مواجه شود که با تلاش راهداران بازگشایی جاده ها انجام شد و رفت و آمد در آن ها در جریان است.

وی افزود:طی 24 ساعت گذشته؛ 2 هزار و 745 کیلومتر باند عملیات برف روبی در محورهای اصلی استان کرمانشاه انجام شده و یک هزار و 361 تن نمک نیز مصرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات برف روبی در کرمانشاه همچنان ادامه دارد

عملیات برف روبی در کرمانشاه همچنان ادامه دارد