مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 09:072023-01-15پزشكي

ظرف یک ماه 60 هزار بیمار کووید در چین جان باختند


چین روز گذشته (شنبه) اعلام کرد که از زمان لغو محدودیت های کرونایی در یک ماه گذشته تاکنون دست کم 60 هزار مرگ ناشی از همه گیری بیماری کووید19 در این کشور ثبت شده است.

- چین روز گذشته (شنبه) اعلام کرد که از زمان لغو محدودیت های کرونایی در یک ماه گذشته تاکنون دست کم 60 هزار مرگ ناشی از همه گیری بیماری کووید19 در این کشور ثبت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، اغلب موارد تازه مرگ ناشی از ابتلا به کووید19 در میان بیمارانی گزارش شده که به دلیل شدت بیماری در بیمارستان ها بستری بوده اند.

جیائو یاهویی، یکی از مسئولان بهداشتی چین در این خصوص گفت: در مجموع و به طور دقیق 59 هزار و 938 مورد مرگ ناشی از بیماری کووید بین روزهای 8 دسامبر گذشته تا 12 ژانویه در کشور ثبت شده است.

در این گزارش مرگ و میرهای ناشی از بیماری کووید19 که خارج از بیمارستان ها و مراکز درمانی روی داده، محاسبه نشده است.

مقام مسئول در وزارت بهداشت چین در ادامه یادآور شد که از میان موارد مرگ ثبت شده در بیمارستان ها، نزدیک به 6000 مورد به نارسایی تنفسی ناشی از شکل حاد بیماری کووید-19 مرتبط بوده است.

چین ماه دسامبر گذشته پس از سه سال اعمال برخی از سخت گیرانه ترین محدودیت های کرونایی در این کشور در مقایسه با سایر نقاط جهان، به شکلی غیرمنتظره بسیاری از شیوه نامه های بهداشتی وضع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرف یک ماه 60 هزار بیمار کووید در چین جان باختند

ظرف یک ماه 60 هزار بیمار کووید در چین جان باختند