مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 09:202023-01-15سياسي

شخصاً با بومی گزینی مخالف هستم/ بازنگری آیین نامه استخدامی


شخصاً با بومی گزینی مخالف هستم البته قانون حرف اول و آخر را می زند اما بنده اعتقاد دارم عدم بومی گزینی موجب تعامل دانشجویان از استان های مختلف خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه کردستان، محمدعلی زلفی گل امروز در مراسم معارفه سرپرست دانشگاه کردستان و تکریم رییس سابق این دانشگاه اظهار کرد: آشنایی کاملی با مجموعه دانشگاه کردستان و ظرفیت های این دانشگاه دارم و آن را جز دانشگاه هایی می دانم که در آینده حرف برای گفتن دارد.

وی با بیان اینکه استانداردهای علمی دانشگاه کردستان در سطح بالایی است، گفت: هیئت ممیزه دانشگاه کردستان از نظر رعایت استانداردها جزو برترین های کشور است و کسی که در این دانشگاه درجه استادی و یا استادیاری می گیرد بالاترین سطح را دارد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه این دانشگاه در ربته بندی های جهانی هم جایگاه خوبی دارد، عنوان کرد: رسیدن به این جایگاه به واسطه توجه جدی به استانداردهای علمی مقدور شده است.

زلفی گل با تاکید براینکه این دانشگاه سعی کرده جایگاه خود را سال به سال ارتقا ببخشد، عنوان کرد: قهرمان شدن سخت و حفظ قهرمانی کار سخت تری است و حفظ جایگاه دانشگاه کردستان در رنکینگ های ملی و بین المللی نیز قطعاً کار سختی است اما باید برای آن تلاش کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شخصاً با بومی گزینی مخالف هستم/ بازنگری آیین نامه استخدامی

شخصاً با بومی گزینی مخالف هستم/ بازنگری آیین نامه استخدامی