مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 09:262023-01-15فرهنگي

«لوپتو» مهر تاییدی بر خاستگاه انیمیشنی کرمان/ منتظر «یوز» باشید


خبرگزاری فارس_ کرمان؛ آمنه شهریارپناه: انیمیشن یا پویانمایی پیشینه ای طولانی و بالا بلند دارد، کشورهای دنیا از آن به عنوان یکی از شاخه های هنر برای پیشبرد اهداف و برنامه های خود استفاده و ذهن و فکر جامعه را از همان سنین پایین با استفاده از شیوه های کودک پسند مدیریت می کنند.

کشور ما که همواره پیشتاز فرهنگ و هنر بوده از این امر هم مستثنی نیست و هنرمندان زیادی وارد این عرصه شده و توانسته اند تا حدودی موفق باشند و کارهای فاخر خلق کنند.

کرمان اما وضعیت متفاوتی داشته و اندک اندک پله های ترقی را طی کرده است، اینجا سرزمین استعدادهای درخشان زیادی است که برخی از آنها هنوز هم کشف نشده اند، چند ماه قبل وقتی لوپتویی ها بر صحنه سینمای کشور درخشیدند و جایزه بین المللی کسب کردند صفحه جدیدی از توانمندی استان ورق خورد و پنجره تازه ای به روی هنر و هنرمندان این خطه باز شد، اگر چه پیش از این نیز کرمان در این حوزه فعالیت هایی داشته، اما تا این اندازه خلاق و موثر نبوده است.

این اتفاق بعد از سال ها کرمان را وارد عرصه جدیدی از ظرفیت های پرشمار کرد، حالا هنر انیمیشن، فرزندان این استان را به سمت خودش فرا می خواند و آنها را دعوت می کند تا استعدادهای پیدا و پنهان خود را وارد این عرصه کرده و نام بلند کرمان را در رقابت های ملی و بین المللی بیش از گذشته پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«لوپتو» مهر تاییدی بر خاستگاه انیمیشنی کرمان/ منتظر «یوز» باشید

«لوپتو» مهر تاییدی بر خاستگاه انیمیشنی کرمان/ منتظر «یوز» باشید