مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 09:302023-01-15سياسي

نشریه زرد و معلوم الحال شارلی ابدو برای دیده شدن هر کاری می کند


هنرمند کارتونیست و کاریکاتوریست مطرح کشور گفت: نشریه زرد و معلوم الحال شارلی ابدو در کشور فرانسه از اقبال بسیار کمی برخوردار است که برای دیده شدن دست به هر کاری می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیدمسعود شجاعی طباطبایی کارتونیست و کاریکاتوریست مطرح کشور در نشست علمی و فرهنگی شارلی ابدو از تاسیس تاکنون که در مجتمع آموزشی هدایت قم برگزار شد، اظهارکرد: نشریه شارلی ابدو که کارش اهانت به مقدسات و ادیان است و قبلاً هم به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) با کشیدن یک کاریکاتور اهانت کرده بود، در روزهای اخیر در یک مسابقه و اقدامی موهن از کاریکاتوریست های دنیا خواسته تا کاریکاتور مقامات عالی رتبه ایران اسلامی را بکشند و ارسال کنند.

اقدامات قبلی این نشریه در توهین به پیامبر(ص) و مقدسات اسلامی انزجار مردم ایران و مسلمانان جهان را به همراه داشته و چیزی جز نفرت پراکنی علیه خودشان نداشته است.

چهره سال هنر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: یادم می آید اوایل دهه هفتاد که کیهان کاریکاتور فعالیت خود را شروع کرده بود با هنرمندان فرانسوی شروع به مصاحبه کردم و نخستین هنرمندی که از او درخواست مصاحبه داشتم ژان پیر دکلوزو موسس فعالیت های بزرگ هنری و چهره مطرح در فرانسوی بود که او به من توصیه کرد هیچگاه سراغ نشریه زرد شارلی ابدو نروم! وی افزود: به موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشریه زرد و معلوم الحال شارلی ابدو برای دیده شدن هر کاری می کند

نشریه زرد و معلوم الحال شارلی ابدو برای دیده شدن هر کاری می کند