مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 09:552023-01-15اقتصادي

شهروندان زنجانی با رعایت دمای 21 درجه ، همراه سایر هموطنان باشند


مسئول روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان گفت: علی رغم برودت هوا، طی روز گذشته مصرف گاز در استان تا حدودی کاهش یافته و طی 24 ساعت گذشته میزان مصرف گاز به 11 میلیون و 100 هزار مترمکعب رسید.

- ایسنا/زنجان مسئول روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان گفت: علی رغم برودت هوا، طی روز گذشته مصرف گاز در استان تا حدودی کاهش یافته و طی 24 ساعت گذشته میزان مصرف گاز به 11 میلیون و 100 هزار مترمکعب رسید.

نادر رابطی در گفت وگو با ایسنا، بر لزوم صرفه جویی در مصرف گاز تاکید کرد و گفت: نیروگاه های استان از مدار مصرف گاز خارج شده و عمده مصرف در استان زنجان مربوط به بخش خانگی است.

وی تصریح کرد: با رعایت قواعد در ساخت وسازها و توجه مردم در کاهش مصرف می توان مانع قطعی گاز شد.

این مسئول با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته مصرف گاز استان زنجان 11 میلیون و 100 هزار مترمکعب گزارش شده است، ادامه داد: علیرغم برودت هوا طی روز گذشته مصرف گاز در استان زنجان کاهش یافته است.

رابطی تاکید کرد: با توجه به کاهش محسوس دما، به همه ارگان ها و صاحبان واحدهای تجاری اعلام شده است که باید دمای 18 درجه را در محل کار رعایت کنند که در همین راستا نظارت های مستمر انجام می شود.

وی با بیان اینکه اعمال محدودیت برای 80 درصد واحدهای صنعتی استان زنجان صورت گرفته است، تصریح کرد: توصیه می شود مشترکان دمای منازل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان زنجانی با رعایت دمای 21 درجه ، همراه سایر هموطنان باشند

شهروندان زنجانی با رعایت دمای 21 درجه ، همراه سایر هموطنان باشند