مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 10:002023-01-15سياسي

426 نفر در بیمارستان الغدیر بومهن مشغول به کار می شوند


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی گفت: 426 نفر باید در بیمارستان الغدیر بومهن مشغول به کار باشند که در این راستا تعدادی افراد فعالیت می کنند و 80 پرستار استخدام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی صبح امروز در مراسم افتتاح بیمارستان انصار الغدیر بومهن اظهار کرد: از همت وزیر برای افتتاح تشکر می کنیم، نگاه ویژه آقای منصوری و رییس جمهور بسیار دلسوزانه است همچنین تیم وزارت بهداشت دکتر کریمی و دکتر رحیمی نقش موثری در احیای این بیمارستان داشتند.

وی گفت: این بیمارستان 12 سال قبل با همت عباس جابر انصاری پایه گذاری شد و در ادامه مسیر در قالب قرارداد صلح مدیریت مالکیت به دانشگاه واگذار شد و این پروسه یک سال و نیم طول کشید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی افزود: این بیمارستان در زمینی به مساحت 4600 مترمربع در 7 طبقه ساخته شده که در فاز اول 4 طبقه یهره برداری می شود و 27 هزار مترمربع بخش درمانی است که دارای 160 تخت و قابل توسعه به 250 تخت است.

زالی ادامه داد: مشکلی که در بهداشت و درمان وجود دارد، تخت ها مورد غفلت است 50 بیمارستان اورژانس، دیالیز، عمل و غیره برای تامین نیروی انسانی اختلاف وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

426 نفر در بیمارستان الغدیر بومهن مشغول به کار می شوند

426 نفر در بیمارستان الغدیر بومهن مشغول به کار می شوند