مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 10:302023-01-15بين الملل

اردوغان خطاب به یونان: مراقب رفتارت باش!


رییس جمهور ترکیه ضمن بیان اینکه کشورش قصد دارد برد موشکهای بومی خود را افزایش و همچنان به آزمایش های موشکی ادامه دهد، به یونان هشدار داد و مدعی شد که چنین اقداماتی موجب ترس و واهمه دولت آتن می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه روز شنبه در پی بازدید از استان موغلا عنوان داشت: از زمانی که ریاست را در ابتدای دهه 2000 به دست گرفتم، تولید زرادخانه صنایع دفاعی داخلی از 20 درصد به 80 درصد افزایش یافته است.

رییس جمهور ترکیه ضمن اشاره به بحران های جاری در سراسر جهان گفت که کشورش نه تنها از دوران دردسرساز جان سالم به در برده، بلکه در حال حرکت رو به جلو است و قصد دارد برد موشک داخلی خود را افزایش دهد.

اردوغان ضمن بیان اینکه ترکیه در حال حاضر هواپیماهای بدون سرنشین و پهپادهای جنگی خود را تولید می کند، تاکید کرد: پهپادهای جنگی ترکیه موسوم به بیرقدار قزل الما پس از مرحله انبوه سازی، بمب هایی را که توسط اف-16 حمل میشوند را حمل خواهند کرد.

اکنون یونانی ها در این خصوص چه می گویند؟ حتما می گویند که این ترک های دیوانه چه می کنند؟! رجب طیب اردوغان در ادامه خاطرنشان کرد که آزمایش موشک های داخلی همچنان ادامه دارد و افزود که چنین آزمایش هایی یونان را می ترساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان خطاب به یونان: مراقب رفتارت باش!

اردوغان خطاب به یونان: مراقب رفتارت باش!