مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 11:002023-01-15دانش

هوش مصنوعی دانشمندان را فریب داد/ پیشرفت ترسناک فناوری


این ابزار 50 مقاله تحقیقاتی پزشکی تولید کرد و این مقالات از آزمایش بررسی سرقت ادبی هم با رتبه اصالت 100 درصدی سربلند بیرون آمدند به این معنی که هیچ نوعی از سرقت ادبی مشخص نشد.

- این ابزار 50 مقاله تحقیقاتی پزشکی تولید کرد و این مقالات از آزمایش بررسی سرقت ادبی هم با رتبه اصالت 100 درصدی سربلند بیرون آمدند به این معنی که هیچ نوعی از سرقت ادبی مشخص نشد.

یک بات گفتگو (chatbot) هوش مصنوعی می تواند چکیده مقالات علمی را با چنان اقناع کنندگی بنویسد که دانشمندان اغلب قادر به تشخیص آنها نیستند.

محققان نظرات متفاوتی درباره تاثیر این مساله برای آینده علم دارند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، بات گفتگوی موسوم به چت جی پی تی (ChatGPT) در پاسخ به فرمان های کاربران، متن های واقعی نما و هوشمندانه ای تولید می کند.

این یک مدل زبانی بزرگ است که سیستمی مبتنی بر شبکه های عصبی است که با وارد کردن و تجزیه و تحلیل حجم عظیمی از متون تولید شده توسط انسان، روش انجام یک وظیفه را یاد می گیرد.

شرکت نرم افزاری (OpenAI) که مقر آن در سانفرانسیسکو کالیفرنیا است این ابزار را روز 30 نوامبر در دسترس قرار داد و استفاده از این ابزار رایگان است.

  از زمان در دسترس قرار گرفتن این ابزار، محققان درگیر مسائل اخلاقی مرتبط با استفاده از آن بوده اند زیرا بخش زیادی از خروجی این ابزار قابل تشخیص از متو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوش مصنوعی دانشمندان را فریب داد/ پیشرفت ترسناک فناوری

هوش مصنوعی دانشمندان را فریب داد/ پیشرفت ترسناک فناوری