مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 11:002023-01-15سياسي

مرمت «امامزاده عبدالله قطب الدین» اندیکا گامی در جهت توسعه گردشگری مذهبی


سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اندیکا گفت: مرمت امامزاده عبدالله قطب الدین به همت اداره میراث فرهنگی این شهرستان به انجام خواهد رسید.

- مرمت امامزاده عبدالله قطب الدین اندیکا گامی در جهت توسعه گردشگری مذهبی ایسنا/خوزستان سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اندیکا گفت: مرمت امامزاده عبدالله قطب الدین به همت اداره میراث فرهنگی این شهرستان به انجام خواهد رسید.

سید علی موسوی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در حوزه گردشگری مذهبی تاکید کرد: مرمت و آماده سازی کامل این اثر تاریخی برای میزبانی از علاقه مندان بسیار مهم است.

او تاکید بر اینکه آماده سازی و مرمت کامل آثار تاریخی مذهبی برای میزبانی از مسافران و گردشگران دارای اهمیت بالایی است، گفت: این محوطه مذهبی با اتمام مرمت و بهسازی برای بازدید علاقه مندان در تعطیلات نوروز سال 1402 آماده خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مرمت و بهسازی اماکن مذهبی از اولویت های توسعه گردشگری مذهبی است، عنوان کرد: خوشبختانه این موضوع با همکاری دستگاه های ذی ربط با جدیت در شهرستان اندیکا پیگیری می شود.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اندیکا خاطرنشان کرد: یکی از اصلی ترین علاقه مندی های مردم استان خوزس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرمت «امامزاده عبدالله قطب الدین» اندیکا گامی در جهت توسعه گردشگری مذهبی

مرمت «امامزاده عبدالله قطب الدین» اندیکا گامی در جهت توسعه گردشگری مذهبی