مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 11:102023-01-15سياسي

امیر غلامعلیان: وحدت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی خار چشم دشمنان است


فرمانده قرارگاه منطقه ای نزاجا گفت: امروز اتحاد و همدلی که در بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی وجود دارد، خار چشم دشمنان اسلام است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سرتیپ دوم امیر غلامعلیان امروز به همراه فرمانده سپاه ثارالله استان، فرمانده نیروی انتظامی استان و مدیرکل بنیاد شهید استان با سه خانواده شهید زحمتکش، نمازیان و شهسواری از شهدای ارتش، سپاه و تشییع مراسم حاج قاسم تجلیل کردند.

 امیر غلامعلیان در این مراسم اظهار داشت:  خدای بزرگ را شاکریم که در دوران زعامت ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا، این افتخار نصیب مان شد و به عنوان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، صرف نظر از نوع ماموریتی که بر عهده داریم امروز این افتخار و اعتقاد را داریم که اگر تفاوتی بین نیروهای مسلح( ارتش، سپاه و نیروی انتظامی) وجود دارد، این تفاوت فقط در رنگ لباس است و هیچ تفاوتی در آرمان ها و اهداف وجود ندارد.

 فرمانده قرارگاه منطقه ای نزاجا تصریح کرد.

با تاکید بر اینکه همه ما یک هدف داریم و آن اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران و دفاع از آرمان های جمهوری اسلامی ایران است، گفت: امروز اتحاد و همدلی که در بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی وجود دارد، خار چشم دشمنان اسلام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر غلامعلیان: وحدت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی خار چشم دشمنان است

امیر غلامعلیان: وحدت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی خار چشم دشمنان است