مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 11:202023-01-15سياسي

بررسی آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در کمیسیون اصل نود


سخنگوی کمیسیون اصل نود محلس شورای اسلامی از بررسی آخرین وضعیت سامانه املاک و اسکان و طرح نهضت ملی مسکن در جلسه امروز این کمیسیون با حضور وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خضریان در توضیح جلسه کمیسیون اصل 90 گفت: این جلسه با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و معاونانش برای بررسی آخرین وضعیت سامانه املاک و اسکان، طرح نهضت ملی مسکن و بررسی پرونده نقاط حادثه خیز جاده ها و اصلاح آن ها تشکیل شد و وزیر توضیحاتی به تفصیل ارائه کرد.

وی توضیح داد: در موضوع سامانه املاک و اسکان با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازارائه شده آخرین به روزرسانی ها در سامانه از سوی وزارتخانه انجام شده و تا به حال 3 میلیون داده بر روی سایت بارگذاری شده است که شامل اطلاعات مالکین، اقامتگاه، از انواع سکونت گاه ها و .

می شود و جلساتی با دستگاه های اجرایی، نهادها و سازمان های مختلف مطابق مصوبات هیأت وزیران برای کسب اطلاع از وضعیت املاک برگزار شد.

اما در برخی موارد شاهد عدم همکاری و یا ارائه ناقص اطلاعات از سوی برخی دستگاه ها هستیم که مقرر شد کمیسیون در این خصوص با توجه به توان نظارتی خود موضوع را دنبال و طی دو هفته شاخص های پیشرفت سامانه را تعیین کند.

خضریان خاطرنشان کرد: وزارت راه و شهرسازی نیز موظف شد طی دو هفته آینده فهرستی از دستگاه هایی که در زمینه ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در کمیسیون اصل نود

بررسی آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در کمیسیون اصل نود