مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 11:252023-01-15سياسي

بیش از 40درصد رشد در زمینه تربیت پزشک متخصص زنان بعد از انقلاب


پزشک و متخصص جراحی زنان و زایمان در نشست رسانه ای دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه زنان از آمارهای رشد پزشک و متخصصین زنان بعد از انقلاب گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس؛ مینا بیابانی؛ رییس بسیج جامعه زنان در نشست رسانه ای دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه زنان ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: با توجه به اینکه در ماه های اخیر وضعیت زنان در جمهوری اسلامی توسط رسانه ها و نظام های معاند زیر سوال رفته است، تصمیم گرفتیم در نشستی رسانه ای با استناد به آمار دقیق و متقن که بسیاری از آنها از منابع خارجی استخراج شده است، از جایگاه زن در نظام اسلامی دفاع کنیم.

بیابانی درباره تشکل مردمی بانوی ایران؛ بانی نشست رسانه ای نیز گفت: این تشکل برای تحقق الگوی سوم زن مسلمان که نافی الگوی شرقی و غربی زن است ایجاد شده است که تصمیم دارد هم در عرصه داخلی هم خارجی فعالیت کند.

در ادامه این نشست عاطفه سماعی؛ پزشک و متخصص جراحی زنان و زایمان درباره پیشرفت های پزشکی و تحصیلی زنان بعد از انقلاب گفت: بعد از انقلاب ورود به تحصیلات تکمیلی برای زنان خاصه پزشکی، مورد تایید بزرگان و علما قرار گرفت.

علت این امر هم حفظ حریم زنان در مراجعه به پزشک همجنس بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 40درصد رشد در زمینه تربیت پزشک متخصص زنان بعد از انقلاب

بیش از 40درصد رشد در زمینه تربیت پزشک متخصص زنان بعد از انقلاب