مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 11:352023-01-15سياسي

استخدامی های قوه قضاییه، در آستانه جذب در استان کرمان


رییس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه در راستای توسعه نیروی قضایی و اداری در سطح استان اقداماتی در دست انجام است، گفت: در پی برگزاری آزمون استخدامی قوه قضاییه در سال گذشته، - تعدادی نیروی اداری در آستانه جذب هستند و با شروع به کار این افراد، بخشی از مشکلات این حوزه برطرف می شود.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی امروز 25 دی ماه در نشست بررسی عملکرد حوزه های قضایی شرق استان کرمان افزود: باید از ظرفیت روحانیون، معتمدین، ائمه جمعه و جماعات برای توسعه صلح و سازش در پرونده ها استفاده شود.

وی با اشاره به این مطلب که در دور دوم سفرهای شهرستانی عملکرد حوزه های قضایی به صورت ویژه مورد بررسی قرار می گیرد، تصریح کرد: به دنبال ایجاد رقابت به منظور توسعه کمی و کیفی خدمات قضایی ارائه شده به مردم هستیم تا بر این مبنا، جایگاه استان در اجرای برنامه های تعیین شده از سوی قوه قضاییه ارتقاء یابد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان ضمن بیان این مطلب که در راستای توسعه نیروی قضایی و اداری در سطح استان اقداماتی در دست انجام است، تاکید کرد: در پی برگزاری آزمون استخدامی قوه قضاییه در سال گذشته، تعدادی نیروی اداری در آستانه جذب هستند و با شروع به کار این افراد، بخشی از مشکلات این حوزه برطرف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدامی های قوه قضاییه، در آستانه جذب در استان کرمان

استخدامی های قوه قضاییه، در آستانه جذب در استان کرمان