مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 11:402023-01-15سياسي

ترویج ایثار و شهادت تنها راه مقابله با فرهنگ سلبریتی پروری است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: تنها با فرهنگ ایثار و شهادت می توان در مقابل فرهنگ سلبریتی پروری ایستاد به همین دلیل این محتوا را به کل برنامه هایمان تزریق می کنیم.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: تنها با فرهنگ ایثار و شهادت می توان در مقابل فرهنگ سلبریتی پروری ایستاد به همین دلیل این محتوا را به کل برنامه هایمان تزریق می کنیم.

منصور احمدی بعدظهر بیست و چهارم دی ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات لرستان که در سالن شهید حیدریان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: در شورای فرهنگ عمومی بیش از 114 مصوبه داشتیم که چهار کمیته پژوهش محور ذیل این شورا فعالیت دارد.

وی در رابطه با تأثیرات مصوبات شورای فرهنگ عمومی، تصریح کرد: در دراز مدت شاخص ها را با گذشته مقایسه می کنیم که ببینیم فعالیت های ما تأثیراتی داشته است.

احمدی با اشاره به ترویج فرهنگ غنی لرستان با نام تاسویی در جریان سیل 98 پلدختر، افزود: در این برهه از زمان فرهنگ غنی مردم ما مشاهده شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان عنوان کرد: 200 طرح به دست ما رسیده که 114 طرح را برای ارتقاء برش فرهنگی استان ارسال کردیم و 92 طرح را خودمان تصویب می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج ایثار و شهادت تنها راه مقابله با فرهنگ سلبریتی پروری است

ترویج ایثار و شهادت تنها راه مقابله با فرهنگ سلبریتی پروری است