مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 11:412023-01-15اقتصادي

299 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد ایجاد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، هدایت صفری معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور صبح امروز در نشست با مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر اظهار کرد: آموزش های مهارتی در راستای ایجاد اشتغال، کاریابی، آموزش مهارت های شغلی و پایدارسازی اشتغال مددجویان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: پس از مهارت آموزی، افراد آموزش دیده می توانند با راهبران شغلی (مشاوران شغلی) مرتبط شوند و با بهره مندی از تسهیلات زمینه اشتغال زایی و درآمدزایی آنها فراهم شود.

صفری با تاکید بر نقش آموزش های فنی و حرفه ای بر توسعه اشتغال پایدار در بین مددجویان کمیته امداد، افزود: یکی از راهبردهای اصلی و اساسی کمیته امداد امام خمینی (ره) توانمندسازی مهارتی، ایجاد درآمد با ثبات برای جامعه هدف و تاب آوری اقتصادی است.

صفری با بیان اینکه مهارت آموزی بهترین راهکار در مسیر خودکفایی است، اضافه کرد: امسال بیش از 11 هزار فرصت شغلی برای فراگیران آموزش های مهارتی و افراد دارای تخصص و مهارت در استان بوشهر با 500 میلیارد تومان سرمایه گذاری ایجاد شده و استان بوشهر در این زمینه یکی از استان های برتر کشور است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) با سازمان فنی و حرفه ای گفت: کمیته امداد ایجاد مهارت برای مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

299 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد ایجاد شد

299 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد ایجاد شد