مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 11:502023-01-15اقتصادي

گاز هیچ مشترک خانگی مازندران قطع نشده است


مدیرعامل شرکت گاز مازندران با تکذیب قطع گاز مشترکان خانگی،گفت: تاکنون با افت فشار گاز مواجه نشده ایم؛ اما اگر هم استانی ها نسبت به مصرف گاز صرفه جویی نکنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در روزهای اخیر با توجه به برودت شدید هوا و کاهش دما، شاهد افزایش مصرف گاز در کشور بوده ایم و با افزایش مصرف، مشکلات در تامین گاز در شمال و شمال شرق کشور به واسطه قرارگیری در انتهای خط انتقال گاز ایجاد کرده است.

*تعطیلی ادارات، مدارس و دانشگاه ها چالش تامین گاز تا جایی پیش رفت که تعطیلی ادارات، مدارس و دانشگاه ها را در استان های شمالی و شمال شرق را در پی داشت، در مازندران نیز روز گذشته و امروز تمامی ادارات، مدارس، دانشگاه ها و برخی از بانک ها تعطیل اعلام شد تا در مصرف گاز مدیریت صورت گیرد.

*از سفر به مازندران خودداری کنید محبی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران در پی بروز این مشکل از هموطنان درخواست کرده که به علت افت فشار گاز از سفر به مازندران خودداری کنند چون گاز ویلاهای غیر سکونت دائم قطع می شود، وی گفته ضمن جریمه مشترکین پرمصرف، گاز آنها نیز به مدت 10 روز قطع می شود.

*بازدید استاندار از مرکز مانیتورینگ شرکت گاز استان سید محمود حسینی پور استاندار مازندران نیز از مرکز مانیتورینگ گاز استان مازندران بازدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاز هیچ مشترک خانگی مازندران قطع نشده است

گاز هیچ مشترک خانگی مازندران قطع نشده است