مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 11:552023-01-15سياسي

تجلیل از خانواده 3 شهید هرمزگانی مراسم خاکسپاری شهید سلیمانی


در سالروز شهادت شهیدان حسن یوسفی نیا جعفری،جهان رنجبر و فاضل تب مراسم بزرگداشتی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، در سالروز شهادت شهیدان حسن یوسفی نیا جعفری، جهان رنجبر و فاضل تب  مراسم بزرگداشتی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس برگزار شد در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای والامقام و برگزاری محفل قرآنی از خانواده با حضور سرهنگ ماندگاری فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس از خانواده شهدا تجلیل شد.

حمید ماندگاری فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس در این مراسم با اشاره به جایگاه شهدا و خانواده های آنان در جامعه، خاطرنشان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا یک وظیفه برای همه ما در جامعه است و یادآوری شهدا در جامعه سبب اصلاح گری و رجوع نسل های مختلف به مرام و کردار شهدا می شود.

وی نام بردن از شهدا را سبب عطرآگین شدن جامعه عنوان و خاطرنشان کرد: شهیدان یوسفی، رنجبر و تب از پاسداران غیور استان هرمزگان بودند که هر کدام یادشان برای همیشه در میان ما خواهد بود و نام این عزیزان با نام شهید سلیمانی و شهدای مقاومت محشور است.

سرهنگ ماندگاری با اشاره به جایگاه مادران شهدا در زنده نگاهداشتن یاد و خاطره شهدا، از این بانوان عفیف و با ایمان به عنوان الگوهای موجود در جامعه ما یاد کرد و گفت: تکریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از خانواده 3 شهید هرمزگانی مراسم خاکسپاری شهید سلیمانی

تجلیل از خانواده 3 شهید هرمزگانی مراسم خاکسپاری شهید سلیمانی