مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 11:552023-01-15اجتماعي

هزینه سفر عتبات دانشگاهیان در سال 1401 چقدر است؟


ثبت نام سفر عتبات دانشگاهیان تا 28 دی ماه ادامه دارد و در این دوره متقاضیان به صورت هوایی و زمینی با قیمت های متنوع عازم این سفر معنوی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، ثبت نام بیست وسومین دوره عتبات دانشگاهیان آغاز شده و تا 28 دی ماه ادامه دارد.

سفر نوروزی عتبات برای دانشگاهیان پیش بینی نشده است در این دوره نیز دانشگاهیان در قالب کاروان های دانشجویان دختر مجرد، دانشجویان متأهل، دانشجویان پسر مجرد، اساتید دانشگاه به زیارت عتبات مشرف می شوند.

اعزام های بیست و سومین دوره سفر دانشگاهیان به عتبات از هفتم بهمن آغاز می شود و تا قبل از سال آینده به اتمام خواهد رسید و به نوعی سفر نوروزی عتبات پیش بینی نشده است.

هزینه سفر زمینی و هوایی دانشگاهیان به عتبات همچنین هزینه این سفرها در حال حاضر پایین تر از هزینه اعزام های رسمی پیش بینی شده است؛ به طوری که سفرهای زمینی عتبات دانشگاهیان چهار میلیون و 500 تا پنج میلیون و 500 هزار تومان است که درجه کاروان های زمینی ب است.

هزینه سفر هوایی عتبات دانشگاهیان 10 میلیون و 500 تا 11 میلیون و 500 هزار تومان است که البته برای کودکان زیر 2 سال 10 درصد و برای کودکان بین 2 تا 12 سال حدود 90 درصد این هزینه اخذ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه سفر عتبات دانشگاهیان در سال 1401 چقدر است؟

هزینه سفر عتبات دانشگاهیان در سال 1401 چقدر است؟