مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 12:052023-01-15فرهنگي

شهیدی که 1500صفحه دراینستاگرام دارد!/هق هق گریه در استودیوی دوبله


عوامل مجموعه «سلام بر ابراهیم» که روایتی انیمیشنی از زندگی شهید ابراهیم هادی محسوب می شود؛ از تجربه ساخت این پروژه بزرگ با محوریت یکی از قهرمانان دوران دفاع مقدس سخن گفتند.

- عوامل مجموعه سلام بر ابراهیم که روایتی انیمیشنی از زندگی شهید ابراهیم هادی محسوب می شود؛ از تجربه ساخت این پروژه بزرگ با محوریت یکی از قهرمانان دوران دفاع مقدس سخن گفتند.

خبرگزاری مهر - گروه هنر- عطیه مؤذن: انیمیشن سلام بر ابراهیم که به زندگی شهید ابراهیم هادی می پردازد تاکنون از شبکه های مختلف سیما روی آنتن رفته است.

این انیمیشن که طراحی آن برای هشت فصل پیش بینی شده است در ابتدا با بخش حضور شهید ابراهیم هادی در دوران دفاع مقدس روی آنتن رفت و حالا فصل های بعدی این مجموعه نیز برای تولید و پخش در دستور کار قرار دارد.

چندی پیش پخش فصل دفاع مقدس این مجموعه از شبکه های تلویزیونی برای اولین بار روی آنتن رفت و حالا در شبکه افق دوباره بازپخش شده است.

همچنین قسمتی از این مجموعه در جشنواره فیلم عمار ارائه شد و مخاطبان این جشنواره هم توانستند به تماشای آن بنشینند.

به همین بهانه با عوامل این مجموعه گفتگو کردیم، علیرضا قانع اسماعیلی پور مدیر گروه نوجوان مرکز پویانمایی صبا، اسدالله دیانتی تهیه کننده، اسماعیل یوسفی کارگردان و افشین زی نوری مدیر دوبلاژ انیمیشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدی که 1500صفحه دراینستاگرام دارد!/هق هق گریه در استودیوی دوبله

شهیدی که 1500صفحه دراینستاگرام دارد!/هق هق گریه در استودیوی دوبله