مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 12:102023-01-15دانش

دانشگاه مسیری سریع تر برای جذب استعدادهای تئاتر به صحنه است


مدیر گروه هنرهای نمایشی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: دانشجوی مستعد تئاتر از همان سال های ابتدایی تحصیل از طریق اساتید جذب بدنه نمایش استان می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر گروه هنرهای نمایشی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: دانشجوی مستعد تئاتر از همان سال های ابتدایی تحصیل از طریق اساتید جذب بدنه نمایش استان می شود.

محمد جهانپا در گفت وگو با ایسنا در خصوص اضافه شدن رشته های هنرهای نمایشی به دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، اظهار کرد: از امسال رشته های زیرگروه هنرهای نمایشی مانند کمک کارگردانی، تدوین، انیمیشن، بازیگری و ادبیات نمایشی به گروه های درسی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد افزوده شده است.

آغاز کلاس های کارگردانی، انیمیشن و تدوین از ترم مهر آغاز شده و بازیگری و ادبیات نمایشی نیز از ترم بهمن در دانشگاه فعال خواهند شد.

وی در خصوص نحوه انتخاب اساتید این رشته ها افزود: کسانی که بیش از 10 سال در این زمینه ها فعالیت کرده باشند و دارای یک مدرک دانشگاهی مرتبط با رشته مورد نظر باشند به عنوان استاد هر رشته انتخاب خواهند شد.

قوانین به دانشگاه های آزاد این امکان را می دهد که استادکار ماهر در هر زمینه ای به عنوان استاد درس انتخاب شود، در نتیجه می توان از بزرگان تئاتر مشهد نیز دعوت به همکاری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه مسیری سریع تر برای جذب استعدادهای تئاتر به صحنه است

دانشگاه مسیری سریع تر برای جذب استعدادهای تئاتر به صحنه است