مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 12:152023-01-15سياسي

احیای مساجد و امامزادگان در محورهای مواصلاتی مازندران


استاندار مازندران اقامه نماز را یکی از شاخص های ارزشیابی مدیران در مازندران دانست و گفت: احیای مساجد و امامزادگان استان به ویژه در راه های مواصلاتی یکی از برنامه های مهم محسوب می شود.

- سید محمود حسینی پور امروز در اجلاسیه نماز که در اردوگاه دانش آموزی بادله برگزار شد، اظهار کرد: روحانیت ممتاز مازندران ریشه در دیار علویان دارد چرا که این استان از گذشته مرکز تجمع روحانیون بزرگ بود و در 12 قرن اخیر به آموزش آموزه های دین اسلام پرداخته است.

استاندار مازندران با بیان اینکه نتیجه تربیت جوانان استان حضور پرافتخار در دفاع مقدس و جبهه های جنگ بود که 10 هزار و 400 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کردند، افزود: مازندران در جبهه مقاومت پیشتاز بود و بیشترین شهید را تقدیم اسلام کرد.

این مسئول به فعالیت های ویژه فرهنگی در خصوص نماز در مازندران اشاره کرد و گفت: با فعالیت و راهبری علمای شاخص این استان در تمام ادارات نماز جماعت فعال است گرچه به نظر ما موضوع نماز باید بیشتر مورد توجه دستگاه های اجرایی قرار بگیرد.

حسینی پور ادامه داد: چرا که هر اداره ای نماز را به صورت واقعی و حقیقی جاری کند خدمت در آن اداره بیشتر است در واقع فساد در آن اداره کمتر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای مساجد و امامزادگان در محورهای مواصلاتی مازندران

احیای مساجد و امامزادگان در محورهای مواصلاتی مازندران