مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 12:302023-01-15اجتماعي

استقرار 9 پایگاه های امداد و نجات زمستانی در محورهای مواصلاتی قم


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از استقرار و تقویت پایگاه های 9 گانه امداد و نجات زمستانی جمعیت هلال احمر در شهرها، بخش ها و محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

- محمد رضا بهرامی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در پی برودت هوا و ورود سامانه های بارشی به استان قم، پایگاه های امداد و نجات زمستانی در نقاط مختلف استان قم مستقر شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به محل استقرار پایگاه ها ی امداد و نجات زمستانی هلال احمر قم اظها ر داشت: این پایگاه ها در شهرهای کهک، جعفرآباد، بخشهای خلجستان، سلفچگان و همچنین محورهای مواصلاتی استان قم آماده ارائه خدمات به زائران و مسافران هستند.

وی به امکانات این پایگاه ها نیز این پایگاه ها ابراز داشت: پایگاه های 9 گانه امداد ونجات زمستانی جمعیت هلال احمر قم، مجهز به سالن های اسکان اضطراری و تجهیزات گرمایشی می باشد که در صورت ضرورت آماده پذیرایی از در راه ماندگان برف و کولاک می باشد.

بهرامی اظهار کرد: روزانه بیش از 50 نفر امدادگر و نجاتگر و12 خودروی نجات، آمبولانس و خودروی کمک دار در پایگاه های امدادی این جمعیت مستقر و همچنین تجهیزات گرمایشی از قبیل چراغ والر، هیتر و پتو و بسته های تغذیه 72 ساعته محیا شده تا در صورت ضرورت بین در راه ماندگان توزیع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 9 پایگاه های امداد و نجات زمستانی در محورهای مواصلاتی قم

استقرار 9 پایگاه های امداد و نجات زمستانی در محورهای مواصلاتی قم