مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 12:352023-01-15اقتصادي

ورود سازمان بازرسی به سفارش خرید کشتی از خارج کشور با وجود توان داخلی


معاون سازمان بازرسی کشور به بازرسی هرمزگان دستور داد تا موضوع بررسی سفارش کار برخی از شرکت های داخلی به خارج کشور را با وجود توان تولید داخلی بررسی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، صنعت کشتی سازی کشورمان یکی از صنایع کلیدی با مزیت های مهم جغرافیایی، فنی و اقتصادی است که می تواند در اقتصاد دریامحور نقش داشته و سبب رشد توان ملی شده و اشتغال و رونق داخلی را نیز به دنبال داشته باشد.

با وجود سرمایه گذاری بزرگ کشور در توسعه زیرساخت های صنعت کشتی سازی در هرمزگان و ارتقای دانش تولید و تعمیرات شناورهای مختلف در سایزهای گوناگون و مستند به تجربیات متعدد داخلی در ساخت انواع شناور در سایزهای مختلف و نفتکش های غول پیکر اما در موارد متعددی طی یک دهه اخیر مشاهده شده که شرکت های مهم داخلی اقدام به سفارش ساخت کشتی به خارج از کشور نموده و نیازهای خود را از کشورهای خارجی تأمین می کنند و همین عامل سبب شده تا ایزوایکو به عنوان بزرگ ترین مجتمع کشتی سازی کشورمان هنوز در نقش و قامت واقعی خود ظاهر نشده و همچنان با مشکلات متعدد دست و پنجه نرم کند.

وجود مستمر این گلایه از سوی ایزوایکو و مدیران دوره های مختلف آن از شرکت های مهم داخلی کشورمان سبب شد تا معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کشور در سفر به استان هرمزگان، از مجتمع ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سازمان بازرسی به سفارش خرید کشتی از خارج کشور با وجود توان داخلی

ورود سازمان بازرسی به سفارش خرید کشتی از خارج کشور با وجود توان داخلی