مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 12:402023-01-15اجتماعي

فیلترینگ دردسر زائران و گردشگران در مشهد/ در خیابان امام رضا وی پی ان می فروشند


فرشید صدیقی، فعال حوزه ی گردشگری و هتل داری می گوید: ما در ماه های اخیر بسیار با این مشکل مسافران مواجه شده ایم که می خواهند از طریق اینترنت تماس بگیرند، - فرشید صدیقی، فعال حوزه ی گردشگری و هتل داری می گوید: ما در ماه های اخیر بسیار با این مشکل مسافران مواجه شده ایم که می خواهند از طریق اینترنت تماس بگیرند، اما نمی توانند و ما تنها کمکی که می توانیم بکنیم سرویس بین المللی در اتاق ها است که بتوانند با کشور مد نظر ارتباط برقرار کنند و تماس تلفنی بگیرند.

فیلترینگ را از هر جهت نگاه کنیم باعث مختل شدن زندگی مردم شده است، از مشکلات آموزشی که برای دانشجویان و دانش آموزان به دلیل عدم دسترسی به منابع آموزشی به وجود آورده تا تعدیل نیرو در استارتاپ ها و ضرر مالی به کسب وکار های خرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، در جهانِ مسئولان ارزش زمان چه قدر است؟ چون ما زمان هایی را از دست می دهیم که دیگر جبران نمی شود، جوان ایرانی که دغدغه اش باید آموزش دیدن و یادگیری باشد حالا به دنبال یک وی پی ان است که به حداقل های آموزش وصل شود، یعنی صرفا به دریافت نمونه سوالات یا حذفیات امتحانات دسترسی یابد؛ داستان فیلترینگ سر درازی دارد حالا علاوه بر مردم، زائران و گردشگران هم با این مشکل مواجه شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلترینگ دردسر زائران و گردشگران در مشهد/ در خیابان امام رضا وی پی ان می فروشند

فیلترینگ دردسر زائران و گردشگران در مشهد/ در خیابان امام رضا وی پی ان می فروشند