مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 12:402023-01-15سياسي

بیش از 9 هزار پرونده در شرق کرمان منجر به مصالحه شد


معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان کرمان گفت: در 9 ماهه سال جاری 18 هزار و 204 پرونده به شعب شوراهای حل اختلاف شرق استان کرمان وارد و 18 هزار و 141 پرونده مختومه شده است که از این تعداد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مهدی تقی زاده در نشست بررسی عملکرد حوزه های قضایی شرق استان کرمان اظهار کرد: درصد پرونده های مصالحه شده به پرونده های قابل صلح و سازش در شرق استان 58 درصد بوده است.

وی با اشاره به این مطلب که در حال حاضر 44 شعبه شورای حل اختلاف در شرق استان فعالیت دارند، ادامه داد: از این تعداد 11 شعبه رایی، 18 شعبه صلحی و 15 شعبه روستایی هستند.

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان کرمان ضمن بیان این مطلب که تعداد اعضاء و دبیران شوراهای حل اختلاف در شرق استان کرمان 164 نفر است، بیان کرد: در حال حاضر 28 صلح یار در شرق استان مشغول خدمت هستند.

 تقی زاده بیان کرد: شعبه شورای حل اختلاف ویژه زندان در شهرستان بم نیز در سال جاری 114 پرونده را به مصالحه ختم و زمینه آزادی 30 زندانی را فراهم کرده است.

 وی بیان کرد: شوراهای حل اختلاف شرق استان در سال جاری با ایجاد سازش در یک پرونده قتل، از اجرای حکم قصاص نفس جلوگیری کرده اند.

 معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان کرمان گفت: در حال حاضر 92 درصد ابلاغیه های شوراهای حل اختلاف شرق استان کرمان به صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 9 هزار پرونده در شرق کرمان منجر به مصالحه شد

بیش از 9 هزار پرونده در شرق کرمان منجر به مصالحه شد