مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 12:452023-01-15اقتصادي

10 هزار و 600 تخت بیمارستانی تا دهه فجر افتتاح می شود


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 10 هزار و 600 تخت بیمارستانی تا دهه فجر افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهرام عین اللهی صبح یکشنبه در حاشیه افتتاح فاز دوم بیمارستان الغدیر بومهن در جمع خبرنگاران گفت: امروز در خصوص ذخایر دارویی از 33 درصد به 58 درصد رسیده ایم و به نظر می رسد، تا پایان سال این میزان به 100 درصد برسد.

وی با بیان اینکه اگر ذخایر به اندازه کافی تأمین شود مشکلی در حوزه تأمین دارو نخواهیم داشت، افزود: نزدیک به 450 میلیارد تومان مکمل و ویتامین توسط وزارت بهداشت تهیه و به روستاهای کشور ارسال شده است و این کار در دولت جهادی ادامه خواهد داشت.

عین اللهی همچنین از افتتاح 10 هزار و 600 تخت درمانی تا دهه فجر خبر داد و گفت: هر هفته یک الی دو پروژه سنگین مانند بیمارستان بومهن به بهره برداری می رسد، برخی پروژه ها در دهه فجر و تعدادی در زمان های دیگر به بهره برداری می رسد.

وزیر بهداشت گفت: یکی از کارهای بزرگ وزارت بهداشت تکمیل 850 پروژه درمانی است، که تعدادی افتتاح شده و بهره برداری برخی پروژه ها به زودی انجام می شود و تا پایان سال به 2 هزار پروژه بهداشتی می رسد، در 9 فروردین امسال با حضور رییس جمهور از بیمارستان نیمه تمام الغدیر بازدید کردیم و رییس جمهور درخصوص زمان اتمام این پروژه سوال کردند که اعلام کردیم با تلاش شبانه روزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار و 600 تخت بیمارستانی تا دهه فجر افتتاح می شود

10 هزار و 600 تخت بیمارستانی تا دهه فجر افتتاح می شود