مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 12:452023-01-15سياسي

افتتاح بیمارستان الغدیر تجلی سفرهای رییس جمهور است


گره پروژه بیمارستان الغدیر بدون حضور رییس جمهور باز نمی شد، زیرا ردیف بودجه ای برای تکمیل این بیمارستان نداشتیم و با دستور رییس جمهور این بیمارستان افتتاح شد و این تجلی سفرهای رییس جمهور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور صبح امروز در مراسم افتتاح بیمارستان الغدیر بومهن ضمن بیان اینکه در ایام ولادت حضرت زهرا(س) بیمارستان انصار الغدیر افتتاح می شود و این بهترین نام برای این بیمارستان بود، اظهار کرد: اولین بار با درخواست فرماندار و امام جمعه شهرستان پردیس از این بیمارستان بازدید کردم و این مشکل ذهن بنده را درگیر کرد.

وی گفت: شهرستان پردیس جمعیتی بالا اما محروم دارد و تمام مسوولان دست به دست هم دادند تا این بیمارستان افتتاح شود و در راس آن وزیر بهداشت پیگیری های بسیاری داشت.

منصوری افزود: اتفاقات بزرگی در حوزه زیرساخت، تکمیل تجهیزات، اصلاح نرم افزار مدیریت درمان، تعرفه ها و بسیاری خدمات دیگر در وزارت بهداشت درحال انجام است.

  معاون اجرایی رییس جمهور با اشاره به بازدید هفته گذشته رییس جمهور و وزیر بهداشت از بیمارستان شهرستان خاتم یزد، عنوان کرد: طرح گسترش بیمارستان مجهز شهرستان خاتم در تیر ماه افتتاح می شود که گامی بزرگ برای رفع محرومیت بهداشتی اهالی آن منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بیمارستان الغدیر تجلی سفرهای رییس جمهور است

افتتاح بیمارستان الغدیر تجلی سفرهای رییس جمهور است