مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 12:552023-01-15اقتصادي

اولین موفقیت تجاری در جذب مستقیم کربن از هوا


تاسیسات شرکت Climeworks به اولین ارائه دهنده خدمات حذف کربن تایید شده در جهان تبدیل شده است که گاز گلخانه ای کربن دی اکسید را به طور مستقیم از جو می گیرد و به سنگ تبدیل می کند و آن را در زیر زمین دفن می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، اولین شرکت جهان که با موفقیت کربن دی اکسید را از جو جذب و به طور دائم آن را در زیر زمین برای فروش ذخیره می کند، موفقیت خود را اعلام کرد.

طبق بیانیه مطبوعاتی شرکت Climeworks مستقر در سوییس، این اولین بار است که یک کسب و کار تسهیلات حذف دائمی کربن دی اکسید (CDR) را به مشتریان ارائه می دهد.

کریستف گبالد، یکی از بنیانگذاران Climeworks می گوید: ارائه خدمات CDR به اولین مشتریان، نقطه عطف هیجان انگیزی است که ما مفتخریم که به آن دست یافته ایم.

وی افزود: مقیاس سازی سریع عملیات ما تنها بخشی از ماموریت Climeworks است.

بخش دیگر این است که این مقیاس پذیری از استانداردهای بالایی پیروی می کند و برای مشتریان ما تضمین می کند که می توانند به CDR ما که دارای بالاترین کیفیت، بسیار بادوام و امن است، اعتماد کنند.

گواهینامه معتبر این روش که به عنوان جذب و ذخیره مستقیم از هوا(DAC+S) شناخته می شود، توسط مامور مستقل DNV که یک شرکت پیشگام در ارزیابی کیفیت و امنیت است، تأیید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین موفقیت تجاری در جذب مستقیم کربن از هوا

اولین موفقیت تجاری در جذب مستقیم کربن از هوا