مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 13:052023-01-15حوادث

کشف بیش از 24 کیلوگرم موادمخدر شیشه در ملایر


فرمانده انتظامی ملایر از کشف 24 کیلو و 900 گرم موادمخدر صنعتی از نوع شیشه با تلاش مجاهدانه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ملایر، سرهنگ احمد ساکی در تشریح جزییات این خبر گفت: در راستای مبارزه بی امان با پدیده شوم مواد مخدر، ماموران این یگان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از ورود یک محموله مواد مخدر از مرزهای شرقی کشور به شهرستان مطلع شدند.

این مقام مسئول ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات و به کارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی محل اختفای این محموله را شناسایی شده و در بازرسی صورت گرفته از این مکان مقدار 24 کیلو و 900 گرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه را کشف و در این ارتباط دو نفر قاچاقچی را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر را در این شهرستان نمی دهیم، افزود: با تشکیل پرونده این سوداگران مرگ به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی ملایر تصریح کرد: مبارزه با بلای خانمانسوز موادمخدر که از مطالبات مهم شهروندان و سازمان خدوم فراجاست با جدیت از سوی پلیس ملایر دنبال شده و به شهروندان توصیه می شود، در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر، بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی110تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 24 کیلوگرم موادمخدر شیشه در ملایر

کشف بیش از 24 کیلوگرم موادمخدر شیشه در ملایر