مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 13:102023-01-15اقتصادي

پایداری شبکه گاز در استان سمنان


‍ مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: تاکنون گاز هیچ منطقه ای در این استان قطع نشده است.

- سیدجواد حقیقت حسینی 25 دی ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: به دنبال اعلام هشدار نارنجی هواشناسی و احتمال قطع گاز در شرق استان سمنان با همکاری مردم در شبانه روز گذشته گاز هیچ منطقه ای قطع نشد و همه مردم استان سمنان از نعمت گاز برخوردار بودند.

وی بر لزوم رعایت حداکثری مصرف سوخت در این روزهای سرد تاکید و از عموم شهروندان استان خواست: با رعایت الگوی مصرف به پایداری شبکه در استان و کشور کمک کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با اشاره به میزان گاز مصرفی این استان در شبانه روز گذشته اضافه کرد: میزان مصرف گاز در شبانه روز گذشته 6 میلیون و 400 هزار متر مکعب بوده است.

وی تصریح کرد: دمای رفاه اتاق، 18 تا 21 درجه سانتی گراد است و با رعایت نکات ساده صرفه جویی از قیبل کم کردن شعله بخاری ها، پوشیدن البسه مناسب و پوشش های مناسب درب و پنجره ها، گرمای خانه ای در گذر از زمستان، سرد نمی شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با اشاره به بارش برف و باران در بخش های وسیعی از کشورمان از عموم مشترکین این استان خواست با مصرف درست و بهینه گاز و صرفه جوییدر این نعمت الهی زمینه بهره مندی دیگر هموطنان از نعمت گاز را در این فصل سرد فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایداری شبکه گاز در استان سمنان

پایداری شبکه گاز در استان سمنان