مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 13:102023-01-15اجتماعي

بارش برف و باران در جاده های 15 استان کشور


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا آخرین وضعیت جاده ها و محورهای مواصلاتی در کشور را تشریح کرد و گفت: پدیده قالب در همه استان های کشور، - برودت هوا است.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با خبرنگار مهر با تشریح آخرین وضعیت جاده ها و محورهای مواصلاتی در کشور گفت: خوشبختانه امروز هیچ جاده اصلی و مواصلاتی در کشور مسدود نشده و صرفاً تعدادی از جاده های فرعی و روستایی به صورت موقت به دلیل شدت بارندگی مسدود شده اند که عوامل پلیس راه و راهداری مشغول انجام اقدامات لازم هستند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا خاطرنشان کرد: در حال حاضر بارندگی به صورت برف و باران در جاده های استان های کردستان، کرمانشاه، ایلام، همدان، قزوین، زنجان، البرز، تهران، قم، مرکزی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و بوشهر گزارش شده و پدیده قالب در همه استان های کشور، برودت هوا است.

وی با تاکید بر اینکه این هفته زمان مناسبی برای سفرهای بین شهری نیست، گفت: تیم های پلیس راه و سایر سازمان های خدماتی به صورت 24 ساعته در جهت امدادرسانی در جاده ها حضور دارند و طرح ویژه ترافیکی زمستانی با قوت در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و باران در جاده های 15 استان کشور

بارش برف و باران در جاده های 15 استان کشور