مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 13:302023-01-15سياسي

طرح فاضلاب اهواز کی به پایان می رسد؟


مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان با بیان اینکه همچنان کار رسیدگی به سیستم فاضلاب اهواز ادامه دارد، گفت: اقدامات آبفا تا شش ماه دیگر ادامه دارد تا به کلی مشکلات آبگرفتگی حل شود.

- محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا درباره آبگرفتگی ها در اهواز پس از بارش باران اظهار کرد: کارهای بسیاری از آغاز دولت سیزدهم تا به امروز انجام شده است و در صورت وقوع بارش ها شاهد به حداقل رسیدن مشکلات در مناطق مشکل دار اهواز از جمله عین دو، کوی سیاحی و… بودیم؛ بنابراین در مناطقی که شبکه فاضلاب اجرا شده، رفع مشکلات آبگرفتگی را در پی داشته است.

وی با بیان اینکه همچنان کار رسیدگی به سیستم فاضلاب اهواز ادامه دارد، افزود: اقدامات آبفا تا شش ماه دیگر ادامه دارد تا به کلی مشکلات آبگرفتگی حل شود.

برای مثال در مناطقی چون کیانشهر و کیان آباد با افزایش پمپ ها مقدار زیادی از مشکل آبگرفتگی حل شده اما باید خط لوله های دیگری اجرا شود تا برای همیشه این مشکل حل شود که پیمانکار مشخص شده و به زودی شروع به کار خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به مناطق دیگر اهواز گفت: مناطق ادهم، کوی جمهوری، نخلستان سمت منطقه پردیس، کسایی، سه راه خرمشهر و یوسفی با فعال کردن کف شورها و قرار دادن پمپ های سیار ان شاءالله در بارندگی های آینده دیگر هیچگونه آبگرفتگی نخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح فاضلاب اهواز کی به پایان می رسد؟

طرح فاضلاب اهواز کی به پایان می رسد؟