مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 13:352023-01-15اجتماعي

بارش برف در کردستان به بیش از 30سانتی متر رسید


معاون توسعه پیش بینی هواشناسی کردستان گفت: در شبانه روز گذشته ارتفاع برف در برخی از شهرهای استان به بیش از 30سانتی متر رسید.

- علی پناهی روز یکشنبه در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد:با توجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه ها و خروجی مدل، های پیش یابی هواشناسی، به تدریج از بعدازظهر امروز یکشنبه سامانه بارشی حاضر در سطح منطقه از نیمه شرقی استان خارج شده و هوای استان نسبتاً پایدار خواهد شد.

به گفته پناهی از لحاظ دمایی نیز از امروز تا روز جمعه میانگین دمای شبانه روزی 6 تا هشت درجه (به ویژه در طول شب و اوایل صبح) کاهش می یابد و هوای سطح منطقه سردتر خواهد شد.

وی بیشترین ارتفاع برف گزارش شده در شبانه روز گذشته را مربوط به ورمهنگ(روستایی از توابع کامیاران) با 35 سانتی متر اعلام کرد و افزود: سنندج با 33 سانتی متر و قروه 30 سانتی متر است.

معاون توسعه پیش بینی هواشناسی کردستان، اعلام کرد: ارتفاع برف در زرینه 28 سانتی متر، بیجار 25 سانتی متر، هزارکانیان 22 سانتی متر، مریوان پنج سانتی متر و سقز چهار سانتی متر گزارش شده است.

وی به میزان آب حاصل از بارندگی در نقاط مختلف استان اشاره کرد و گفت: بیشترین میزان آب مربوط به روستای ورمهنگ با 48میلی متر، شهر موچش 28 میلی متر و سروآباد 23میلی متر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف در کردستان به بیش از 30سانتی متر رسید

بارش برف در کردستان به بیش از 30سانتی متر رسید