مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 13:402023-01-15بين الملل

رویترز: ایران بدون احیای برجام به بالاترین حد صادرات نفت رسید


صادرات نفت ایران در 2 ماه آخر سال 2022 به بالاترین حد خود رسیده و با وجود تحریم های ایالات متحده، ایران سال 2023 را با صادرات محموله های نفتی بیشتر به چین و ونزوئلا آغاز می کند.

- رویترز: صادرات نفت ایران در 2 ماه آخر سال 2022 به بالاترین حد خود رسیده و با وجود تحریم های ایالات متحده، ایران سال 2023 را با صادرات محموله های نفتی بیشتر به چین و ونزوئلا آغاز می کند.

  خبرگزاری رویترز در گزارشی خبر داد صادرات نفت ایران به رغم عدم احیای برجام به بالاترین میزان خود طی 3 سال گذشته رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران و بر اساس این گزارش: به گفته شرکت هایی که جریان صادرات نفت ایران را دنبال می کنند، صادرات نفت این کشور در 2 ماه آخر سال 2022 به بالاترین حد خود رسیده و با وجود تحریم های ایالات متحده، ایران سال 2023 را با صادرات محموله های نفتی بیشتر به چین و ونزوئلا آغاز می کند.

  بر اساس گزارش رویترز: صادرات نفت ایران از زمانی که دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا در سال 2018 از برجام خارج شد و تحریم ها را با هدف محدود کردن صادرات نفت ایران و درآمدهای مرتبط با آن بازگرداند، محدود شده است.

اما صادرات نفت ایران در دوره ریاست جمهوری جانشین وی جو بایدن، که به دنبال احیای توافق هسته ای بوده است، افزایش یافته و بر اساس برخی برآوردها به بالاترین سطح از سال 2019 رسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویترز: ایران بدون احیای برجام به بالاترین حد صادرات نفت رسید

رویترز: ایران بدون احیای برجام به بالاترین حد صادرات نفت رسید