مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 13:402023-01-15سياسي

رییس پلیس فتا کردستان اعلام کرد: اجرای طرح پویش کودکان سایبری در کردستان


رییس پلیس فتا استان کردستان از اجرای طرح پویش کودکان سایبری با هدف ارتقای سطح دانش و مهارت و بهره گیری مناسب و موثر از فضای مجازی در کردستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سندج، مهدی دانش پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه های استان در سنندج، با اشاره به اینکه سومین پویش کودکان سایبری از 24 لغایت 29 دی ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در کردستان برگزار می شود تصریح کرد: این پویش در دو حوزه فرزند پروری کودکان، حفظ حریم خصوصی و آموزش های مربوطه در این خصوص برگزار می شود.

وی با اشاره به استفاده کودکان و نوجوانان از فضای مجازی و تهدیدات و آسیب های این فضا اظهار کرد: در این راستا طرح پویش کودکان سایبری به موضوع فرزندپروری در عصر دیجیتال و حریم خصوصی پرداخته و محتوای لازم از طریق سایت پلیس فتا در شبکه اجتماعی شاد یا کانال مربوطه فتی ارائه می شود.

وی هدف از اجرای این طرح را آموزش، آگاه سازی در زمینه استفاده صحیح از فضای مجازی و پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی در فضای مجازی عنوان کرد و افزود: این طرح آموزش های لازم برای استفاده صحیح از فضای مجازی را به کودکان و والدین آنها ارائه می کند.

وی برگزاری مسابقه نقاشی را از اهم برنامه های جانبی این طرح بیان کرد و گفت: کودکان و نوجوانان می توانند آًثار خود را به سایت پلیس فتی و یا از ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس فتا کردستان اعلام کرد: اجرای طرح پویش کودکان سایبری در کردستان

رییس پلیس فتا کردستان اعلام کرد: اجرای طرح پویش کودکان سایبری در کردستان